Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. január 24. 22:00 óra és 2020. január 25. 8:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (Erste Lakossági NetBank, Erste Vállalati NetBank, Erste MobilBank, Electra, Internetes Vásárlást Ellenőrző SMS kód, sms szolgáltatások, weboldal szolgáltatások) működését is befolyásolja. A karbantartás 2020. január 24. 21:00 óra és 2020. január 26. 24:00 óra közötti időszakban a TeleBank szolgáltatás működését is befolyásolja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Friday, Saturday and Sunday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services:Between 10:00 p.m. on January 24, 2020 and 8 a.m. on January 25, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, 3D Secure Code, sms services, website services will be suspended. Between 9 p.m. on January 24, 2020 and midnight of January 26, 2020 the operation of Erste TeleBank will be suspended.

 

A részletekért kattintson!/Please click here for details


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat. A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a rossz fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ professzionális ügyfélszolgálatot működtet, társintézményekkel és a civil szféra szereplőivel működik együtt, valamint proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez. A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ által kialakított Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi aloldalból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és kisfilmekből, valamint a termékválasztást, a tudatos döntést segítő alkalmazásokból áll.
Az MNB kiemelt figyelmet fordít a befektetések biztonságára. Ennek érdekében értékpapírszámla-egyenleg lekérdező alkalmazástfejlesztett, melynek segítségével otthonról, online hozzáféréssel ellenőrizhetők a banktól kapott adatok.
A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ: a Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésére állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központtal együttműködő Pénzügyi Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor: pénzügyekben Önnel – Önért!
www.mnb.hu/penzugyinavigator