Panaszkezelés

Kedves Ügyfelünk!

Az Erste Bank Hungary Zrt. alapvető célkitűzése, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, munkatársaink által nyújtott kiszolgálással, ügyfeleink minden tekintetben elégedettek legyenek. Sajnos minden igyekezetünk ellenére is adódhatnak olyan helyzetek, amelyek veszélyeztetik említett célunkat. Ügyfeleink észrevételei nagyon fontosak számunkra, függetlenül attól, hogy jók vagy kevésbé kedvezők Bankunkra nézve. Tisztában vagyunk azzal, hogy a legkisebb hiba is komoly kellemetlenséget jelenthet ügyfeleinknek. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatait, támogatva munkánkat, amellyel tovább emelhetjük szolgáltatásaink színvonalát.

Engedje meg, hogy röviden ismertessük Önnel, miként tudja panaszát eljuttatni hozzánk.

Mely esetekben lehetséges panaszt megadni?

Kérjük, minden olyan esetben jelezze felénk észrevételét, amikor úgy gondolja, hogy a Bank hibázott az Önnel történő együttműködés során.

A minőség iránti elkötelezettségünk elvei alapján panasznak tekinthetőek:

  • termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos kellemetlenségek,
  • dolgozóink viselkedésére, az ügyintézés hangnemére adott észrevételek,
  • minden olyan esemény jelentése, amelyben felmerül, hogy a Bank nem tett eleget szerződéses-, illetve jogszabályi kötelezettségének.

Nem tekinthetőek panasznak:

  • általános kérdések termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban,
  • adatváltozások bejelentése, méltányossági és egyéb kérelmek.

Amennyiben bankkártyához kapcsolódóan jogosulatlan tranzakciót észlel, haladéktalanul intézkedjen a tranzakciók ellenőrzéséről, szükség esetben a bankkártya letiltásáról. A bankkártya letiltását leggyorsabban az erre kialakított telefonvonalunkon teheti meg: + 36 1 302 5885. Ha a számlatörténetében jogosulatlan tranzakció került lekönyvelésre, mielőbb nyújtsa be reklamációját, pontosan részletezve a történteket, ha lehetséges, a bizonylatokat is csatolja a reklamációs adatlaphoz. A kitöltött és aláírt reklamációs adatlapot, mellékelve a szükséges bizonylatok másolatát beküldheti postai úton a bank Központi Ügyfélszolgálati címére, illetve scannelve a bank központi email címre.