Panaszkezelési esetek
Mely esetekben tehet panaszt?
- termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos kellemetlenségek esetén
- dolgozóink nem megfelelő viselkedése, hangneme esetén
- minden esetben, ha felmerül, hogy nem tettünk eleget szerződéses, vagy jogszabályi kötelezettségeinknek
Mi nem minősül panasznak?
- általános kérdések termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban
- adatváltozások bejelentése, méltányossági és egyéb kérelmek
Fontos! Ha gyanús tranzakciót észlel:
Bankkártyájával kapcsolatban olyan tranzakciót lát, amelyet nem ön kezdeményezett, haladéktalanul intézkedjen az ellenőrzéséről, szükség esetén a bankkártya letiltásáról.
Ezt leggyorsabban az erre kialakított telefonvonalunkon teheti meg:
Számlatörténetében olyan tranzakciót talál, melyre nem adott engedélyt, haladéktalanul intézkedjen az ellenőrzéséről, szükség esetén a számlához kapcsolódó azonosítók és jelszavak tiltásáról.
Ezt leggyorsabban TeleBank ügyintézőnkön keresztül kérheti:
A kártyaletiltásokat követően mielőbb nyújtsa be reklamációját pontosan részletezve a történteket, ha lehetséges, a bizonylatokat is csatolja a reklamációs adatlaphoz! Ezt beküldheti postán a Központi Ügyfélszolgálat címére vagy scannelve a központi e-mail címünkre.