Panaszkezelés

Hasznos információk

Panaszkezelési esetek

Mely esetekben tehet panaszt?

  • termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos kellemetlenségek esetén
  • dolgozóink nem megfelelő viselkedése, hangneme esetén
  • minden esetben, ha felmerül, hogy nem tettünk eleget szerződéses, vagy jogszabályi kötelezettségeinknek

Mi nem minősül panasznak?

  • általános kérdések termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban
  • adatváltozások bejelentése, méltányossági és egyéb kérelmek

Fontos! Ha gyanús tranzakciót észlel:

Bankkártyájával kapcsolatban olyan tranzakciót lát, amelyet nem ön kezdeményezett, haladéktalanul intézkedjen az ellenőrzéséről, szükség esetén a bankkártya letiltásáról.

Ezt leggyorsabban az erre kialakított telefonvonalunkon teheti meg: 

+ 36 1 302 5885

Számlatörténetében olyan tranzakciót talál, melyre nem adott engedélyt, haladéktalanul intézkedjen az ellenőrzéséről, szükség esetén a számlához kapcsolódó azonosítók és jelszavak tiltásáról.

Ezt leggyorsabban TeleBank ügyintézőnkön keresztül kérheti: 

+ 36 1 298 0222

A kártyaletiltásokat követően mielőbb nyújtsa be reklamációját pontosan részletezve a történteket, ha lehetséges, a bizonylatokat is csatolja a reklamációs adatlaphoz! Ezt beküldheti postán a Központi Ügyfélszolgálat címére vagy scannelve a központi e-mail címünkre.