Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk figyelmét, hogy a 2018. december 15-ei szombati munkanapon az elektronikus csatornán bankon kívüli bankszámla javára kezdeményezett forint átutalási megbízások esetében 13:00 óra a végső benyújtási határidő.

A devizában adott fizetési megbízások, konverziót igénylő fizetési műveletek és deviza számla javára beérkező jóváírások szempontjából a szombati munkanapok nem minősülnek Banki munkanapnak, ezen megbízásokat a Bank átveszi, de azokat az azt követő első Banki munkanapon teljesíti.

Egyéb fizetési műveletek tekintetében a szombati munkanapon a Bank a Hirdetményében közzétett teljesítési rend szerint jár el.

Üdvözlettel:
Erste Bank Hungary Zrt.

2016 02 FEBR.
Új operációs igazgató az Erste Banknál

Foltányi Tamás az IT területért is felel majd - Fókuszban a digitális fejlesztések 

2016. február 2. Foltányi Tamás személyében 2016. január 15-én új operációs igazgató (COO) és igazgatósági tag kezdte meg a munkáját az Erste Bank Hungary-nél. A szakember ezt megelőzően tíz éven át az FHB Jelzálogbanknál dolgozott, ahol vezérigazgató-helyettesi beosztásban az IT és operáció területért felelt. Emellett a bankcsoport több érdekeltségében vállalt vezető tisztségviselői szerepet, s 2010 és 2015 között az FHB Jelzálogbank igazgatóságának tagja volt. Banki pályafutása elején az Inter-Európa Banknál és a Creditanstaltnál különféle IT és operációs területeken dolgozott, 1999-től pedig a PricewaterhouseCoopers cégtársaként a vezetési tanácsadás üzletág pénzügyi szektorért felelőse partnere volt. Az Erste Bank magyar leányánál az operáció és az IT-terület felügyelete tartozik majd feladatkörébe. 
„Az Erste Bank a jövő bankját építi Magyarországon, ebben pedig különösen nagy szerepe van az innovációnak, a digitális fejlesztéseknek, az IT-nek. Megtisztelő, és ugyanakkor komoly felelősség is, hogy részt vehetek ebben az építkezésben” – mondta a kinevezésével kapcsolatban Foltányi Tamás, az Erste Bank Hungary új operációs igazgatója.

Az Erste Bank – az Erste Grouphoz hasonlóan – kiemelt figyelmet fordít az úgynevezett „fintech” fejlesztésekre. A pénzintézet 2015-ben megkapta az „Év leginnovatívabb bankja” díjat, amelyet többek közt a fióki ügyfélélmény javítását célzó digitális megoldásaival érdemelt ki. Ezek közé tartozik a tavaly bemutatott sorszámhúzó mobil applikáció, a minden bankfiókban bevezetett ingyen wifi-hozzáférés, valamint az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálását lehetővé tevő „pénztárkiváltó” multiszéfek. A 2014/2015-ös években közel kétmilliárd forintot fordított az Erste Bank magyar leányvállalata a fióki felújításokra, és az ügyfélkiszolgálás digitális fejlesztésére. A bank tervei szerint a beruházások az idei évben is folytatódnak.