Panasz benyújtásának csatornái
Hol adhatja le a panaszát?
Telefonon
TeleBankunk segítségével*
Hívja TeleBankunkat vagy kérjen visszahívást munkanapokon 07:00 és 21:00 óra között!
Elektronikusan
küldje be!
Írja meg, miben segíthetünk és a lehető leghamarabb visszajelzünk!
Személyesen
bankfiókjaink egyikében**
Keresse meg a legközelebbi bankfiókot, és foglaljon időpontot online!
Rendelkezik George hozzáféréssel?
George felületén kényelmesen írhat nekünk, ehhez belépés után válassza az Üzenet menüpontot!
Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatja meg válaszunkat.
További elérhetőségeink:
- Digitális csatorna: Erste Electra
- E-mail: erste@erstebank.hu
- Posta: Erste Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálat 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
- Telefax: +36 1 219 4784 és +36 1 219 4766
* Telefonon benyújtott panaszok esetén biztosítjuk az 5 percen belüli, élőhangos hívásfogadást és a panasz bejelentés lehetőségét munkanapokon 07:00 – 21:00 óra között. Telefonon keresztül történő panaszkezelés esetén a beszélgetést rögzítjük, a hangfelvételt 5 évig megőrizzük.
**Panaszát más is átadhatja eseti meghatalmazással, melyhez segítségként minta dokumentumot helyeztünk el az oldal alján.